torsdag den 21. juni 2012

Hæklede firkanter uden formål what so ever!

Engang var der fire:


Nu er der 15:



I lidt varierende størrelse. Ufatteligt, så lille forskel i garntykkelse kan gøre for størrelsen af en firkant! Som skrevet før, så skal dette absolut ikke bliver til noget. Jeg hækler KUN firkanterne, fordi jeg nyder det. Det skal i hvert fald, overhovedet ikke, helt bestemt nej, blive til et barnevognstæppe til den kommende kusine - som såmænd lige så vel kan blive en fætter (men med tre fætre i forvejen, drømmer datteren om en kusine, så hun ikke er eneste pige i flokken). Så jeg må nok hellere hækle lidt flere blålige firkanter også. Godt jeg nyder det så meget! Og at firkanterne jo netop IKKE skal blive til et tæppe!


Udendørs hækling styrer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!