mandag den 11. februar 2013

Give away!!!

Den 14. februar fylder bloggen 1 år!

Derfor skal vi da have en lille fødselsdags give away.


I kan vinde en lækker strikkebog. Jeg må nok indse, at jeg aldrig bliver sådan én, der lige får strikket mig en hel trøje... Derudover en hjemmehæklet krave i voksenstørrelse, to små doilies og lidt hama-perle-hygge. 






Reglerne er helt simple denne gang: 1 lod for kommentar og fast læser. Men spred gerne budskabet på din egen blog. :-)

Jeg trækker en vinder lørdag den 23. februar.

God dag derude!

11 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine sager - Og tillykke med den snarlige 1-års fødselsdag :0)

    SvarSlet
  2. Tillykke med blogfødselsdagen, jeg vil gerne være med i lodtrækningen:-)
    Hilsen Karen, kme.nielsen(snabela)gmail.com

    SvarSlet
  3. Tillykke med bloggen :-) Tiden går jo så stærkt!
    Jeg vil selvfølgelig gerne være med i din fine giveaway.
    Go aften til dig :-)

    SvarSlet
  4. Jeg er helt sikkert med og har faktisk selv fødselsdag på denne dag, så håber jeg vinder:-( Tjek også min blog for en rigtig fin give away :-)

    Mvh Helena

    SvarSlet
  5. Tillykke jeg kan da vist lige nå og komme med
    Jeg ville elske at vinde din giveaway

    SvarSlet
  6. Tillykke med årsdagen :) Jeg vil gerne være med.

    SvarSlet
  7. Sikke en lækker give-away - og tillykke med et år som blogger!

    Jeg har spredt budskabet på min blog:-)

    SvarSlet
  8. Tillykke med din blogs fødselsdag. Jeg er hel vild med den krave.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  9. Stort tillykke med bloggens første fødselsdag.
    Sikke en dejlig nem dag at huske. Vi fejrede selv 1 års fødselsdag herhjemme den 14, da vores lille Valentinsbaby fyldte år :-D

    SvarSlet

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!