søndag den 20. maj 2012

Humus, je t'aime!

Det her var dagens frokost:


Hjemmelavet humus, rugbrød, smilende æg og masser af gnavegrønt! Årh hvad, det var mums.

Det var det her også:


Rabarbercrumble med vores egne rabarber! Så lækker og fristende, at jeg ikke nåede at tage billede af den i hel stand. Og så er det første gang, det er lykkedes mig at lave noget med rabarber, som sønnen kan li'. Måske løsningen var: Riiigeligt sukker.

Nå, sikke et mad-indlæg...

Ellers hækler jeg stadig lapper.... Er opppe på fem styk og har regnet mig frem til, at der skal bruges ca 30 til et tæppe. Laaaaang vej endnu. Men jeg prøver at sige til mig selv, at jeg hækler dem, fordi jeg synes, det er sjovt, ikke fordi de partout skal blive til noget. Jeg er jo igang med et tæppe - evighedsprojektet... Jeg behøver jo nok ligesom ikke et til. Evighedsprojekt, altså. Tæpper kan man aldrig få for mange af.

Fandt lige det her billede på kameraet:


Super mario bygget i Legoklodser. Hi hi, han er sgu fin! :-)

1 kommentar:

  1. Han er sej, ham Super Mario. Gætter på han har spist masser af mums-rabarber :-)

    SvarSlet

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!