mandag den 1. oktober 2012

Hæklet halsrør

Jeg har hæklet et halsrør til min søde veninde, der havde fødselsdag i onsdags. Røret er mit helt eget design. Altså ingen opskrift eller noget. Pyha, det var lidt skræmmende, men jeg er bare så glad for resultatet. Det er hæklet i Kauni uld på nål 3,5 i rækker af skiftevis puffstitches og stangmasker. Røret er sart isblå med en enkelt mørk lilla stribe. Jeg må vist have hæklet sådan en sag til mig selv også...




Heldigvis blev gaven godt modtaget.


Nu er jeg gået igang med disse 'blomsterfirkanter', som jeg kalder dem. De er skønne at hækle!



Har hæklet 6 hele firkanter nu og indmaden af tre yderligere (løb tør for gråt garn til kanten, så måtte liiiige en tur i Søstrenes i dag efter arbejde).


Datteren har fået ny trøje. Jeg er pjattet med farvekombinationen på de striber og ville da ønske, de lavede den i voksenstørrelse.


En sjælden dag, med lidt sollys... 
:-)

Hyg jer!

1 kommentar:

  1. Fint halsrør! Du må da absolut i gang med et til dig selv også.

    SvarSlet

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!