lørdag den 14. april 2012

Nårh!

Er de ikke bare søde?:



Billedet er lånt fra min søde og dygtige mors blog: http://www.lille-dukke-bruse.blogspot.com/ Tjek den ud - der er så mange fine ting!

Og de små brusedukker er godkendt af min knap 9-årige datter: 'NÅRH hvor er de bare kære!!!' :-)

Jeg har kastet mig over strikkepindene. Som alt andet håndarbejde, er jeg jo totalt nybegynder, så efter adskillige optrevlede forsøg, glæder jeg mig over, at det endelig går fremad. På tykke pinde og bare glatstrikning med lidt striber. Men drømmer vilde drømme om lækre sweatre og børnetøj i hønsestrik og norskestrømper og huer og og og... Men det skal nok komme. Har sat mig det mål, at jeg SKAL have strikket mig en trøje, inden jeg bliver 40. Med godt 6 år at løbe på, virker det umiddelbart realistisk. Der er jo ingen, der siger, at trøjen behøver være totalt avanceret...

Jeg har en hel masse liggende, jeg skal have fotograferet, men strikkepindene trækker. Og det gør arbejde, hus og børn også. Måske det kommer i morgen.

Rigtig dejlig weekend til alle derude!

1 kommentar:

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!