torsdag den 19. juli 2012

Mad mad og mere mad!


 Beklager den ringe billedkvalitet... Jeg har lavet soyaristede mandler og er totalt min nye last. De smager himmelst og er supernemme at lave.



I går var jeg til sammenskudsmad hos en dejlig kollega og havde disse med til hende i værtindegave.


 Jeg har også lavet en rigtig lækker rabarberchutney. Sød, stærk, syrlig og krydret. Lige tilpas!

Og smagte skønt med kyllingedeller, ovnfritter og tzatziki.


Til sammenskudsmiddagen havde jeg lavet grahamspizza med kartoffel, pesto, rosmarin og frisk mozzarella. Var mit første forsøg med den slags pizza men bestemt ikke det sidste. Sønnen, som normalt HADER pizza (totalt atypisk 5-årig, I know), var vild med denne variant. Lille gourmet-dreng...

Min kollega havde været ude og plukke jordbær og kreeret lækre tærter. Dejlig aften med dejlig mad og skønne mennesker!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!