lørdag den 28. juli 2012

Strand, shopping og nyt garn

Ahh, sikke et skønt sommervejr, vi har haft den sidste uges tid! Vi har virkelig nydt det herhjemme. Manden har fået knoklet på hønsehuset, som nu stort set er færdigt. Det bliver virkelig flot!
Ungerne og jeg har hygget hjemme og er taget på spontane småture. Blandt andet har vi været ved stranden et par gange.

Beskidte drengesko med beskidte drengestrømper ved stranden :-)

'Sandbold', som sønnen døbte det. 


Vi fandt rigtig mange flotte sten på stranden (mange flere end dem i spanden). Jeg var især på jagt efter sten med huller i, men de er godt nok svære at opstøve... Datteren fandt en enkelt - men den beholdt hun selv. Hun samler nemlig også på dem.


Aftenhygge ved søen, som kun ligger fem minutter fra os. Luksus!



Og så kom posten forbi (og vækkede os - vi er blevet b-mennesker her i ferien). Men det var helt ok at blive vækket af det her!!!


Lækkert Paris bomuldsgarn købt hos Tante grøn. Jeg har planer om nogle oldemorfirkanter i det lækre tykke bomuldsgarn, som var på tilbud til kun 14 kr nøglet.


Datteren og jeg var på udsalgsshopping, og sønnen fik disse tre lækre H&M t-shirts med til 30 kr stykket. er vild med den neon-orange!

Og så er jeg stort set færdig med den lyseblå robot Robert. I dag fik jeg lavet de broderede detaljer og hæklet bagstykket sammen med sidestykket. I morgen skal jeg have hæklet forstykket på, puttet fyld i og hækle to arme, og så skal den sendes til en dejlig lille dreng.


Løg og chili! En god start på en omelet.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!