søndag den 18. marts 2012

Lidt til salg

Har disse lækkerier til salg:

Duns julekjole, str. 116. Har desværre en mikro fejl i syningen bagpå, men ikke noget, man lægger mærke til. Ellers fin stand. Overdrevet fedt stof! Pris: 120 inkl

To søde små pyntepuder. Perfekte til dukke- eller babysengen. Den orange med den hæklede kat har sort/hvid-prikket stof på bagsiden. Den rosa med strikket/hæklet hus har pinkt bagside. Pris pr stk: 80 inkl

Bagsiden



Lilla langærmet body med kløver fra Hollys, str 56, pris 65 inkl. SOLGT



Lilla bluse fra Noa Noa med små trykte æbler og blomsterbroderier, str 116, pris: 60 inkl

To ens fløjlskjoler i flot stof fra Minymo. De mangler begge en enkelt trykknap ved det ene håndled, str 116, pris pr stk: 90 inkl


Molo, str 104,  pris: 60 inkl porto

Send mig en mail, hvis der er noget, der frister! :-)

3 kommentarer:

  1. Hej Eva , jeg beklager men køber ikke noget ...men men men melder mig som fast læser, jeg har selv en blog hvis du har lyst. Knus

    SvarSlet
  2. Hej

    Ih hvor hyggeligt! Tjekker straks din blog. Rigtig god weekend!

    Knus Eva

    SvarSlet
  3. Men men men din blog er ikke offentlig... :-)

    SvarSlet

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!