lørdag den 18. februar 2012

Loppefund

Årh hvor var det skønt at være på loppemarked i dag. Brugte enormt mange timer på at gå og ose. Og det var et godt marked med alt, hvad hjertet kunne begære.

Jeg fandt bl.a. en fed, gammel skammel som virkelig trængte til en kærlig hånd. Nu er benene blevet malet, og så venter et nyt betræk. Billeder kommer forhåbentlig i morgen.

Derudover købte jeg en Erik Kold bøtte med orange låg, to små Rösti skåle, et fedt (aldrig brugt) retrosengesæt (til 20,-), en Royal Copenhagen platte med et Gruk (også til 20,-), en Bing og Grøndahl lysestage og en hel mappe med Alt om håndarbejde fra 1974. Top fed skat! Her er vildt mange opskrifter på alt mellem himmel og jord. Til 40,- Mmmmm :-)

Og så har jeg downloaded Picasa og håber, det kan hjælpe lidt på billedkvaliteten. Vi prøver lige...


Lidt billeder af mine NYE køkkenskabe. Og jo, jeg synes bestemt, at lyset bedre her. Tak for Picasa.


Har efterhånden fået mig en helt god samling garn.




Arvede denne bog fra en bekendt og er fuldstændig forelsket i de flotte illustrationer. Og tjek lige tandlægens retro-venteværelse :-)

Brugte lidt af fredagen på at klippe i gammelt tøj. Tøj, der ellers ville være smidt ud. Nu ligger de bare og venter på, at sysmaskinen bliver gravet frem fra kælderen.

Min søde mors hæklehænder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!