torsdag den 16. februar 2012

Feriesysler

Så blev gaven til min søde mor færdig!


Men kunne jo være, hun kigger med her, så indholdet bliver først afsløret senere...

Jeg er gået igang med at hækle denne her clutch. Og jeg frydes over, hvor store fremskridt jeg gør. Siderne bliver jo helt lige nu!!! Ikke som lille-grimme-klud. :-) Dejligt at se, at øvelse rent faktisk gør mester. Jeg tror, den bliver helt god, clutchen.


Den sorte papkasse fra Tiger er genial. Når man åbner den, folder der sig en hel masse små rum ud. Jeg har samlet lidt forskelligt krea-gejl i den. Og går og overvejer, hvordan den skal dekoreres. Tapet? Stof? Papir? Hmm, må overveje lidt endnu. Ved siden af står en Erik Kold dåse med alle sønnens smukke glaskugler. Ret dekorativt, synes jeg.

Ellers sidder jeg og drømmer om mit kommende krea-værelse i kælderen... Når ungernes værelser er klar (glæder mig også vildt til at indrette dem...), kan vi så småt gå igang med kælderen, tænker jeg. Bliver også rart at få fingrene i symaskinen. Især når jeg har planer om at sy et iPhone cover af noget af mit retrostof.


Er bare så dejligt med ferie!

På lørdag er der kæmpe loppemarked i byen - nøj hvor jeg glæder mig! Er alt, alt for længe siden, jeg har loppet, og med nyt (gammelt) hus at indrette, passer det jo perfekt! :-)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!