søndag den 26. februar 2012

Færdig clutch og forårskuller

Jeg synes bestemt godt, jeg kan mærke, at vinterferiens tid og overskud er ovre... Jeg får slet ikke blogget så meget, som jeg gerne ville, men nu skinner solen, det er søndag, og jeg kan få skrevet lidt. :-)

I dag kastede jeg mig ud i at spraymale de ball-lamper, jeg købte på loppemarkedet i sidste weekend. Indtil videre er jeg ikke synderligt begejstret for resultatet, men farven bliver god. Solgul. Det løber dog lidt, og jeg har præsteret at lave fint gult mønster på vores trappe op til hoveddøren - flot... Det blæste lige lidt mere end forventet... Hvordan mon jeg kan få det af?

Nu er lamperne sat ud i skuret og skal så have et par flere gange maling, tænker jeg.

Og da da da - clutchen blev færdig i går aftes i gode venners selskab. Og jeg har allerede fået to bestillinger på hæklede  iPhonecovers samt et hæklet låg til gryder (altså under det rigtige låg), så kartoflerne ikke koger over. Godt de først har fødselsdag til oktober!


Her er den så! Nøj hvor er jeg glad for den. Et fint nybegynderprojekt. Kan godt være, den er lidt skæv, men den er stadig fin. :-)



Ekperimenterede lidt og resultatet blev denne klump, som jeg har døbt den. Så fik jeg da øves farveskift i stor stil.


Småprojekter, der mangler at få hæftet ender eller ikke blev helt som forventet...

Nu er jeg igang med en pung hæklet i puffstiches (denne her) i flot koboltblåt garn. Er noget mere udfordrende en den grå clutch, men spændende at lære nye tricks.

Nå, jeg smutter - skal ud og plukke erantis, vintergæk og krokus i min have :-)

Forresten er sønnens værelse nu færdigmalet, og manden kommer snart hjem med den indkøbte halvhøje seng, og så skal der indrettes!!! Ih hvor jeg glæder mig. Også til at ungerne i nat kan sove i et andet værelse end os - dvs stuen...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver superglad, hvis du skriver en kommentar!